"The key here may be to develop value propositions that go beyond the product, allowing for a more emotional connection with consumers. Eventually the focus on storytelling will be stronger than ever, with stories that echo the values and aspirations of...
Católica Porto Business School will host the 18th edition of the Global Brand Conference in 2025, one of the main international academic branding conferences. Know more here (available in portuguese).
"We know that figurativity is fundamental for memorisation. We tend to memorise better objects that represent elements of the sensitive world – things that we see, hear, smell, taste or touch – and, among these, things that come directly from nature (...
How can Artificial Intelligence (AI) enhance Customer Relationship Management (CRM)? | Susana Costa e Silva It was about this topic that Susana Costa e Silva, professor at Católica Porto Business School and director of the Masters in Management, wrote...
Dois terços dos utilizadores do TikTok afirmam ser a autenticidade de um criador a razão que os motiva a comprar uma marca. Leia o artigo na íntegra aqui .
"Portugal Inovação Social é das entidades que apoia a Impact Week. E é uma entidade que tem fomentado em Portugal parcerias improváveis entre entidades do setor social na promoção de projetos com impacto social." Leia o artigo na íntegra aqui .
"Numa era em que a tecnologia assume um papel preponderante e omnipresente no quotidiano das pessoas e das empresas, e em que os avanços tecnológicos se sucedem a um ritmo nunca antes testemunhado, conseguir estar a par das mais recentes inovações e, em...